فینال نظر سنجی ترانه ماه

فینال نظر سنجی ترانه ماه

فینال نظر سنجی ترانه ماه

فینال نظر سنجی ترانه ماه

فینال نظر سنجی ترانه ماه

فینال نظر سنجی ترانه ماه
فینال نظر سنجی ترانه ماه
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
فینال نظر سنجی ترانه ماه

وسعت صدا یا سلطان احساس؟
ترانه ماه: انتخاب علی عبدالمالکی و مجید خراطها در مقام ستاره های آتی موسیقی پاپ، بازتاب گسترده ای نزد هواداران این دو خواننده داشت. ...



برای اولین بار، پایگاه اینترنتی «ترانه ماه» اقدام به طراحی نظرسنجی ویژه ای با عنوان «ستاره آینده موسیقی پاپ ایران» نمود و نام 12 خواننده آینده دار را به مدت 2 ماه، به رای و قضاوت شما کاربران محترم سایت گذاشت که در پایان، علی عبدالمالکی با 33.4% و مجید خراطها هم با 18.4%  کل آراء، به عناوین اول و دوم دست یافتند.
اما این پایان ماجرا نبود! چرا که انتشار نتایج این نظرسنجی، بازتاب گسترده ای نزد هواداران پروپاقرص این دو چهره به همراه داشت که هر کدام، خواننده محبوب خود را بعنوان تک ستاره ی "شماره یک" پاپ ایران در آینده ی نزدیک قلمداد می کردند.
لذا با عنایت به استقبال گسترده کاربران محترم سایت "ترانه ماه" از این نظرسنجی و اظهارنظرها و کامنت هایی که ذیل خبر این نظرسنجی اینترنتی قرار گرفت، بهتر دیدیم تا در یک رای گیری بزرگ دیگر، فینال ستاره ها را بین این دو خواننده پُرطرفدار و انبوه هوادارانشان برگزار کنیم تا در پایان مشخص شود که کدامیک، از آرای مردمی بیشتری برخوردار هستند.
دوستان! شما به ما بگویید: ستاره آینده موسیقی پاپ ایران که می تواند بالادستِ آن ده، دوازده نفر معروف و تکراری چند سال اخیر قرار گیرد، کیست؟ وسعت صدای ایران که لقب مردمی «علی عبدالمالکی» است یا "سلطان احساس" که دوستداران مجید خراطها به این عنوان خطابش می کنند.
لازم به ذکر است که این نظرسنجی به مدت 2 ماه و تا اواسط اسفندماه 1391 ادامه خواهد داشت تا در شماره نوروزی ترانه ماه، تکلیف این ستاره ها هم معلوم شود.
پس فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به صفحه اصلی سایت ترانه ماه (ستون چپ؛ گزینه نظرسنجی بهترین ها) به یکی از دو گزینه تعریف شده یعنی علی عبدالمالکی یا مجید خراطها رای بدهید.
ضمن اینکه در ذیل این خبر یا پایین همین صفحه، می توانید نقطه نظرات شخصی خود را هم یادآور بشوید تا در قالب کامنت، به رؤیت همه کاربران محترم سایت ترانه ماه درآید.
عزیزان! برای اینکه نظر شما تایید شود تا برای همه قابل رؤیت باشد، موارد ضروری زیر را رعایت کنید:
1) نام و نام خانوادگی و شهر محل اقامت خود را دقیق بنویسید.
2) پیام خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
3) نقطه نظر یا استدلال شخصی خود را با ادبیات و الفاظ مناسب درج و از بی احترامی به طرف مقابل پرهیز نمایید.
4) ذکر نام علی عبدالمالکی یا مجید خراطها در این بخش (کامنت)، به معنای رای دادن به آنها نیست. شما باید حتماً به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید، یکی از این دو گزینه را انتخاب و رای خود را ثبت نمایید. پس از ذکر یکی از این دو نام یا خواننده های دیگر در قالب کامنت خودداری نمایید.
دوستان! پیام شما نشاندهنده شخصیت شماست؛ پس سعی کنید تا حرمت خواننده محبوب خود را با پیامی محترمانه حفظ نمایید.



تعداد بازديد : 567
دو شنبه 11 دی 1391 ساعت: 15:20
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران